Reklamacje

REKLAMACJE 

  1. Klient może zgłaszać reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Agnieszka Śliwa Marek Osada SGRFREE spółka cywilna, Białobrzeska 19/5, 02-364 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: team@lavido.pl, numer telefonu +48 733 808 804.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony