Teraz możesz zamówić kosmetyki Lavido także przez telefon +48 733 808 804 (08:30-18:30)

Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Reklamacje

  1. Klient może zgłaszać reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Agnieszka Śliwa Marek Osada SGRFREE spółka cywilna, ul. Augustówka 9E/1, 02-981 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: bok@lavido.pl, numer telefonu +48 733 808 804.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Przejdź do kasy

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj